T U V A M A L M O

THAT BANANA BREAD

Publicerad 2015-05-31 17:14:36 i Food, Life,

Tuvamalmo-28052014-3573 Tuvamalmo-28052014-3580Tuvamalmo-28052014-3565I baked some banana bread yesterday - it turned out great! This week during my marathon upload was this bread my every hour treat. Yum! 

Det är inte ofta jag får sug efter att baka, men så fort jag kommer hem till ett stort och riktigt kök så är det något som triggar min längtan efter att mixa, blanda, smaka, stöka och böka. Så tidigare i veckan hade jag sött på Anjas bananbröd-recept och visste därför direkt vad jag skulle baka när suget väl slog till. Och eftersom jag behövde kolhydratsladda under kommande dagar så var detta perfekt. Jag som gillar att äta något sött på kvällen kunde verkligen stilla det behovet med någon skiva av detta goda bröd. För er som inte är så förtjust i banan så smakar det tyvärr rätt så mycket banan, men till alla er andra - in till köket och baka direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela