T U V A M A L M O

GOING FOR NEW ADVENTURES

Publicerad 2015-03-31 22:36:24 i Life, Travel,

Tuvamalmo-13032014-6159Tuvamalmo-13032014-6181Tuvamalmo-13032014-6175Bikini/Phaxswimwear Shorts/One Teaspoon Scarf/Old Sunglases/Thailand

Även fast det känns som en evighet sedan jag kände sol, värme och heta stränder så är det faktiskt inte så länge sedan. Egentligen. Men man kommer in i vardagen fort igen och helt plötsligt får man sug efter att dra iväg igen. Och det har jag faktiskt tur att få göra imorgon. Inte till värmen dock, utan till Amsterdam, men som vi ändå hoppas på kommer bjuda på vara-utomhus-vänligt väder och kanske även en eftermiddags fika med några solstrålar som sällskap. Jag har precis pratat packning med familjen och bestämt tid för att ses på Arlanda. Nu är det bara en tenta, ett löppass och sista packningen kvar - sedan så bär det av igen!

Kommentarer

Postat av: Marith

Publicerad 2015-04-01 16:44:29

Ah vad kul att du ska åka till Amsterdam! Jag kommer från Nederländerna (men inte från Amsterdam ;-)). Ha roligt där!

Postat av: ISA

Publicerad 2015-04-01 17:25:48

Men åh, så kul att dra iväg! är det med jobb eller vacay? Have fun!

Svar: Semester all in! :D
tuvamalmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela