T U V A M A L M O

WHEN YOU GO WITH THE FLOW

Publicerad 2015-12-13 19:00:41 i Life, Workouts,

Tuvamalmo-12122015-0269_Fotor_CollageSaturday long run was a goodie. The best company and weather possible, and I enjoyed it so so soooo much. 

Lördagsrundan blev en väldigt fin en. Här har ni Mathilda, min partner in crime och som numera gör långpassen väldigt härliga. Ni har säkert redan förstått det, och blir troligen inte speciellt förvånade, men jag har anmält mig till Stockholm Marathon 2016. Denna gång ser upplägget ut lite annorlunda och allt som gick fel sist, ska denna gång gå rätt. En stor skillnad blir att jag kommer springa i sällskap och det går knappt att beskriva vilken lättnad det är att få ha denna tjej med mig på detta. Vi har planerat in lite roliga pass framöver som ni ska få hänga med på, ett kommer redan nu i början av januari när vi ska köra ett dubbel-långpass med lunchpaus. Vi längtar redan.

...174 dagar to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela