T U V A M A L M O

WEDNESDAY 09:33 AM

Publicerad 2015-12-16 10:33:12 i Food, Life,

Tuvamalmo-06122014-4841 Good morning everyone! Yesterday I feelt like it's going to be a loong week. Today I feel "oh, is it wednesday already?". Times flies when having fun. Morning workout, nine hours of work and then christmas party with my work division.

God morgon! Jag håller precis på att vakna till liv igen efter morgonträning och frukost här framför datorn. Kan vara väldigt pigg kring 7-tiden, men när morgonen övergår till förmiddag så får jag en ganska rejäl dipp. Försöker se till att hålla huvudet igång och dricka mycket. Konstigt nog tycker jag oftast att förmiddagarna är mer påfrestande än eftermiddagarna, det måste jag ju vara ensam om?

Redan onsdag dessutom! Ikväll är det julfest med jobbet som väntar, med cirkus-tema. Ska försöka ta någon bild så ni får se hur fina vi kommer vara. Nä, nu tillbaka till mail, städa i garderoben och annat roligt. Ha en fin dag alla!

Tuvamalmo-06122014-4846

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2015-12-16 16:47:08

För mig är det inget nytt att du tar så himla fina bilder! Men som dessa undrar jag alltid "hur lyckas du balansera glaset? Spiller du inte??" väldigt impad här kan jag säga :) Kram

Svar: Haha men tack snälla du! I vissa lägen spiller jag absolut, men många gånger så handlar det bara om att glaset står sådär i bara några sekunder, och då går det fint ;) Bilderna säger oftast inte hur jag faktiskt har maten i sängen när jag väl äter den. :P
Tuva Malmo

Postat av: Elin

Publicerad 2015-12-16 22:11:38

Kan du inte berätta lite mer om hur det går med den vegetariska kosten. Jag försöker själv äta mer vegetariskt men äter fortfarande kött någon gång ibland. Hur tänker du nu kring jul. Kommer du inte sakna julskinkan och köttbullarna? Skulle vara roligt att höra en liten utvärdering av den första tiden :)

Postat av: Erica

Publicerad 2015-12-17 11:32:47

Kan du inte ge mer recept på vegetarisk mat? Jätteinspirerande blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela