T U V A M A L M O

TUESDAY 08:28 AM

Publicerad 2015-12-01 09:28:15 i Food, Life,

Tuvamalmo-22112014-4379Tuvamalmo-22112014-4404 Tuvamalmo-22112014-4390 The other weekend. 

God morgon! Kom precis till jobbet och ska nu få i mig lite frukost efter en timme på gymmet. Idag var det en sådan där morgon där jag tvekade i typ tio minuter om att gå upp eller sova en timme till. Det lockade inte riktigt att lämna det varma täcket samtidigt som att jag inte heller ville sjkuta på träningen till efter jobbet. Pallade iallafall mig upp, gjorde i ordning frukost & lunch, packade ombyte och en kvart senare var jag på väg. Nu när det är mörkt på pass sent in på morgonen så är det i princip ingen skillnad att gå hemifrån lite över sex eller strax innan åtta, lika mörkt ändå... Det var inte så skönt i morse, men det är det däremot nu. Känner att det här blir en bra tisdag. Det hoppas jag ni får också!

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2015-12-01 16:26:35

starkt gjort att du pallrade dig upp, sängen kan ha en heeeelt orimligt dragningskraft på morgonen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela