T U V A M A L M O

THURSDAY 21:13 PM

Publicerad 2015-12-03 22:13:59 i Life,

Tuvamalmo-03122014-4698-2Tuvamalmo-03122014-4704-2Good night world. 

Så trött jag har varit idag har jag nog inte varit på länge. Ni vet känslan av att somna vilken sekund som helst, eller att man kan sitta och lyssna på något utan att faktiskt höra ett dugg. Det var min torsdag i ett nötskal kan jag säga. Tänkte inte göra något annat än att gå hem och lägga mig under täckt efter jobbet, men när Mathilda lockade med en mysjogg i kvällsmörkret så insåg jag att det var faktiskt precis det jag behövde. Dryga 16 km ren njutning senare och huvudet är på banan igen. Dusch, köttfärsås, några minuter Jul med Ernst och nu jordnötsmör i sängen. Smygfirar helgen som faktiskt börjar redan ikväll för min del. Ljuva, älskade och efterlängtade helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela