T U V A M A L M O

SUNDAY 10:39 AM

Publicerad 2015-12-27 11:39:45 i Life, Wearing,

Tuvamalmo-26122015-0591The cold weather came to Gävle yesterday. From happy spring feelings to winter ice cold over night. Here is on our way to my grandma yesterday afternoon. 

Och så kom kylan tillslut ändå. Igår fick vi klä på oss ganska rejält när vi promenerade hem till Farmor för en sen lunch. Ingen snö än dock, men det är jag lika glad för. Idag då? Jag har ätit frukost med mamma och pappa och ligger nu nerbäddad under täcket igen. Ska bara vila mig lite och sedan byta om till en sväng på gymmet. Blir ett benpass idag när jag känner att det finns mycket energi att göra av med. Sedan i eftermiddag väntar våffel-fika hos mormor och lite löpning med morfar.

Vad gör ni denna söndag? Tuvamalmo-26122015-0590Beanie/Cos Sweatpants/H&M Jacket/H&M 

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2015-12-27 13:27:19

Alltså det är något mysigt med kylan även om jag avskyr den! haha kanske känslan när man kommer in? ;)

Svar: Så kan det nog vara! Gillar känslan av att luften känns väldigt fräsch och ren, men att frysa är inte så nice tycker jag. Men däremot hade jag inte velat vara utan våra olika årstider. Allt har sin charm :)
Tuva Malmo

Postat av: Amanda

Publicerad 2015-12-27 13:53:48

Här kom snön inatt! Töreboda på västgötaschlätta. Helt underbart. Vintern är den bästa årstiden enligt mig :) jag gillar den. Idag tog jag och killen en längre sovmorgon. Snart ska iväg till gymmet och sedan till hans föräldrar och bada lite i jacuzzin :) ikväll blir det det vanliga; matlådelagande och lugna puckar. Kram på dig!

Svar: Lät som en väldigt bra söndag. God fortsättning på dig Amanda! :)
Tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela