T U V A M A L M O

MONDAY 10:21 AM

Publicerad 2015-12-14 11:21:48 i Life,

Tuvamalmo-13122015-0353_Fotor2Tuvamalmo-13122015-0358_FotorLove my new winter jacket. From COS.

Bästa köpet på väldigt länge? Denna dunjacka från Cos. Som den värmer skönt! Dagar som idag till exempel när jag gick hemifrån strax efter sex, ska hinna med gymmet, jobba, ha en fika-date, gå en sväng på stan och sedan promenera hem, så är denna perfekt för att bara slänga på sig. Bryr mig inte längre om att försöka se snygg ut under denna årstid, viktigaste är att vara bekväm och inte frysa. Amen.

Måndagen kom väldigt fort denna gång tycker jag. Som tur är kommer det vara fredag snabbare än vad man hinner tro. Går inte livet på framspolning just nu? Tuvamalmo-13122015-0360_Fotor4

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2015-12-14 11:30:32

Men lika fin för det =)

Postat av: M

Publicerad 2015-12-14 12:37:30

härlig den ser ut! Varm och bra längd!
Härligt med gym före jobbet. Kanske finns möjlighet för mig med framåt i tiden.

PUSS
M

Postat av: T

Publicerad 2015-12-14 13:07:16

Tuvis! Så tyst på bloggis här nuförtiden. Börjat tröttna?
Hur mår du? Älskar din blogg, känns så äkta men samtidigt så peppig!
Massa kramar till dig <3

Postat av: ISA

Publicerad 2015-12-14 17:04:13

höll på att få köldchock imorse! credd till dig som lyckas med snygg + varm :)

Postat av: Nadja

Publicerad 2015-12-14 18:14:18

Haha känner igen det där med att man slutar bry sig på vintern, bara man inte fryser! I tonåren var vintern lika med skinnjacka och converse, men nu så går det bara inte utan dunjacka och Canada snow skor. Kanske är en åldersgrej men vägrar frysa nuförtiden :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2015-12-14 20:57:26

Vad fin du är! Snygg jacka!! Och jaa, vem fasiken har satt livet på snabbspolningen?! Va... ;) Kram!

Svar: Men tack snälla du! KRAM!
Tuva Malmo

Postat av: Julia

Publicerad 2015-12-15 00:02:28

Hej! Hur packar du din väska för en så lång dag?:) jag tycker de är svårt att få med mat, gymgrejer och allt annat man ska ha med sig, så skulle va kul att se hur och vad du packar!:) kram

Svar: Hej Julia! Jag går ombytt i träningskläder direkt till gymmet, sedan har jag dagen innan valt ut kläder att ha på jobbet. Skor har jag även på jobbet så jag släpar väldigt sällan med mig ett par i väskan. Duschar gör jag med en sådan där liten handduk som inte tar någon plats alls. Frukosten är färdiggjord hemma redan, och lunchen köper jag ibland på jobbet eller så har jag bara packat allt väldigt smart i plastpåsar. Väskan är väldigt full när jag går hemifrån, men jag behöver ju aldrig packa något materiellt till själva jobbet - det är skönt :)
Tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela