T U V A M A L M O

ALL THE SAME ALL THE TIME

Publicerad 2015-12-01 16:52:13 i Inspiration, Life,

Tuvamalmo-28112014-4575Favorite knit and necklaces.

Jag har inte varit den bästa på att inspirera er den senaste tiden. Men det är lite för att jag själv bara går runt i samma plagg dagarna i ända. Dagarna när jag morgontränar så packar jag bara ner det bekvämaste som ligger framme - och då blir det mycket sådant här. Håriga svarta tjocktröjor som man kan gömma sig i. Och svettas i när man gör något för fort och blir alldeles varm. Nytt halsband har jag dock numera på mig, ska se till att ta några bättre bilder åt er inom kort, det kanske kan vara en riktigt bra julklapp till någon som ni tycker om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela