T U V A M A L M O

M O N D A Y 0 8 : 3 8 A M

Publicerad 2014-06-30 08:38:00 i Life,

I for sure did not sleep well tonight. Really tired and got no energy for this day. But I need to get to work anyway and hopefully I get a good day despite a bad night of sleep. 
Åh herregud vilken natt. Nog en av de jobbigaste på länge måste jag säga. Men nu är det bara en dag kvar tills jag har det bra igen - och jag längtar något så otroligt! Idag har jag ett kort arbetspass framför mig och sedan ska jag iväg till gymmet. Gjorde förresten utomhusrekord för iår på milen igår kväll - det var en skön bekräftelse inför midnattsloppet som inte är för långt bort. Hade riktigt bra draghjälp hela vägen så det är nog därför jag ska tacka för en bra tid. Måndag idag då, är vi redo för en ny vecka? 

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2014-06-30 10:18:09

så madrassen gav ingen vila... pös den, knarrade kan tänka..
PUSS
M

Postat av: Stina

Publicerad 2014-06-30 11:36:18

Grymt, vad springer du milen på? Jag har kommit in i en liten löpsvacka, vill mest mysjogga, har du några tips på hur man pressar sig själv att öka utan att tappa lusten och fortsätta tycka det är roligt? Ha en bra dag, kram :D

Svar: Igår gjorde jag milen på 46 min. Har inte gasat på i det tempot på flera månader, men det kändes otroligt lätt och benen bara tog för sig utan att jag behövde tänka så mycket. Mysjogg är min favorit också, men ibland är det bara så skönt att få springa fort. Igår körde jag tio stationer under 10 km. Stannade varje kilometer och körde styrka, tex armhävningar, dips, stitups, hopp, osv, och sprang sedan vidare. På så sätt glömmer man lite bort att man ska springa långt och fokuserar bara på nästa gång man ska stanna. Det tyckte jag var roligt iallafall :)
Kontakt: [email protected]

Postat av: lisa

Publicerad 2014-06-30 18:12:53

Åh vad perfekt hy du har!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela