T U V A M A L M O

Friday 28th

Publicerad 2014-02-28 08:58:28 i Food, Life,

Finally friday is here. I've waited the whole week! Now only three workdays left before the real countdown until vaccation. Have a great day everyone!
Man kan ju inte låta bli att inte älska fredagar - oavsett hur dagen kommer se ut. Jag känner mig sliten och trött idag, hade gärna sovit ett par timmar till. Men! Jag har en väldigt rolig dag framför mig så det känns som att lite trötthet får man ta. Sju timmars jobb och sedan ikväll ska jag och Patricia iväg på veckans höjdpunkt. Mer om det lite senare... 
Nu måste jag göra mig klar för dagen! 

Kommentarer

Postat av: tilde

Publicerad 2014-02-28 09:35:01

trodde tisdagen var veckans höjdpunkt....
Ha så kul ikväll snygging! ska hålla utkik efter dig!! :*

Svar: Ja men det var det såklart! Men efter ditt besök blev detta det jag längtade efter :*<3
Kontakt: [email protected]

Postat av: Bohemhoe

Publicerad 2014-02-28 10:17:36

nomnomnom så gott det ser ut!

Postat av: Bohemhoe

Publicerad 2014-02-28 10:17:36

nomnomnom så gott det ser ut!

Postat av: Annika

Publicerad 2014-02-28 12:10:38

Mums :)

Postat av: Olivia

Publicerad 2014-02-28 12:57:58

Hur går det egentligen att vara inneboende, vad är det för person du bor hos?:) Är så nyfiken eftersom jag själv i helgen ska bestämma mig för om det är värt att lägga pengarna på att hyra en lägenhet eller om jag ska hyra ett rum, har sådan beslutsångest eftersom det skiljer bra mycket i pris!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela