T U V A M A L M O

White cotton

Publicerad 2014-04-16 16:33:43 i Life, Shopping, Wearing,

New knit from Bascoto. You get 15% off if you use the code tuvamalmo in the cashier. Happy shopping!
Det är något speciellt med vita stickade tröjor. Lite som den perfekta t-shirten, man kan aldrig få för många. Slog till på denna fina nu när Bascoto kör ett påskerbjudande på 15% på hela soritmentet, har kikat på den så många gånger och nu äntligen är den min! Fick hem tröjan igår och passade på att inviga den idag när jag lunchade inne i stan. Om ni vill shoppa lite såhär innan påsk så uppge bara koden tuvamalmo i kassan så får ni rabatten avdragen. Ni ska få lite bättre bilder inom kort, men först ska jag andas friskluft och sedan till gymmet! 

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2014-04-17 12:49:41

Jättefin!
Är den liten eller stor i storlek?
Vilken tog du?

Svar: Jag har M på min :)
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela