T U V A M A L M O

We all have things to work on

Publicerad 2014-04-30 15:34:00 i Life, Workouts,

Me doing some streching after yesterdays workout with Olivia. I really like my new tights from Stadium, colour makes it more fun, right? 
Nu är kroppen helt slutkörd alltså. Har blivit mycket de fem senaste dagarna och idag blev det fokus på att låta hjärtat jobba snabba intervaller. Det är något som jag typ aldrig kör bara för att jag lätt gruvar mig inför att det kommer bli jobbigt och den känslan försöker jag undvika så mycket som möjligt. Men den här veckan har jag löparvila och får då jobba med hjärtat på andra vis, och just idag var jag faktiskt riktigt sugen. Jag som inte är van vid den typen av pulsträning blir helt utmattad efteråt, men jag tror det kommer göra mig gott att få in mer variation än att bara nöta kilometer efter kilometer på asfalt.
Här är iallfall några bilder från Igår var jag iväg och tränade med söta Olivia. Med hennes experthjälp har jag insett att jag faktiskt inte är så vig som jag trott. Mina vader behöver verkligen mjukas upp och fotlederna lika så. Streching har verkligen inte varit min prioritering de senaste månaderna men det ska det bli ändring på nu. Men först - en trevlig kväll, en vilotorsdag med filmmys och ta hand om hela kroppen. 

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2014-04-30 18:24:51

Du är jättefin&snygg :D älskar din blogg!


Sprid det här med alla! VÄRLDENS VACKRASTE KILLE HAR SLUTAT BLOGGA!!! :'(

DEDE har försvunnit!!! IGEN!!!

ALLA RÖSTA PÅ ATT HAN SKA BLI OFFENTLIG!!!
Han är en fotbollspelare och lagkapten och håller på lämnar den stereotypa världen - och behöver stöd från alla oss läsare!

Han kallas den VACKRASTE KILLEN i bloggvärlen - helt otroligt fin insida&utsida!!

RÖSTA PÅ ATT HAN SKA BLI OFFENTLIG OCH HA LÄSARTRÄFF!!!

http://dedeprivat.blogg.se
http://dedeprivat.blogg.se

Postat av: Magda

Publicerad 2014-05-01 08:54:38

Hej!
Gav Olivia något experttips på stretching av vader samt fotleder, eller har du bra tips på det? Jag har samma problem som du, väldigt hårda vader som aldrig riktigt vill släppa och fotleder som knappt vill böjas, haha! Tror det är en av baksidorna med asfaltlöpning :(
Ha en bra dag! :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-05-01 15:40:20

Ja de där tightsen var apsnygga!! Testat så många olika adidas, nike, HMs o alla möjliga men stadiums "egna" soc är fan de som sitter bäst. Prisvärt! !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela