T U V A M A L M O

The rest of the day at Tulum beach

Publicerad 2014-04-21 09:52:00 i Life, My photography, Travel,

The second part of all the pictures from our day at Tulum beach. That place was pure magic. Today it's 42 days ago we left for our vacation at Mexcio - where did all that time go?
Nu är vi verkligen nära slutet med alla semesterbilder. Har sparat några godingar som jag bjuder på lite senare, men här är iallafall resten av dagen i Tulum. Jag har märkt att det är några av er som har lite frågor om Mexico och var vi bodde och så, är det något ni fortfarande vill veta? Frågestund eller ska jag bara köra ett inlägg om mina upplevelser och åsikter? Ni får bestämma, och under tiden hoppar jag i löparskorna och tar en runda med pappa och Tilde. 
Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Postat av: Nikoline

Publicerad 2014-04-21 10:08:36

Hei!
Det hadde vært kjempe bra om du kunne svare litt på hvor du bodde, hvordan dere reiste dit, og om det evt var et pakketilbud. Og om du var fornøyd med hotellet. Har så lyst til å dra dit selv!
Ha en strålende dag, og god løpetur :)

Nikoline

Postat av: Nikoline

Publicerad 2014-04-21 10:08:36

Hei!
Det hadde vært kjempe bra om du kunne svare litt på hvor du bodde, hvordan dere reiste dit, og om det evt var et pakketilbud. Og om du var fornøyd med hotellet. Har så lyst til å dra dit selv!
Ha en strålende dag, og god løpetur :)

Nikoline

Postat av: Nikoline

Publicerad 2014-04-21 10:08:40

Hei!
Det hadde vært kjempe bra om du kunne svare litt på hvor du bodde, hvordan dere reiste dit, og om det evt var et pakketilbud. Og om du var fornøyd med hotellet. Har så lyst til å dra dit selv!
Ha en strålende dag, og god løpetur :)

Nikoline

Postat av: Bohemhoe

Publicerad 2014-04-21 10:48:12

åhh önskar man kunde hoppa igenom datan till dej! det ser så härligt ut!

Svar: Ja men det önskar jag också faktiskt!
Kontakt: [email protected]

Postat av: Sari

Publicerad 2014-04-21 10:49:57

Riktigt härliga bilder!

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-04-21 18:34:56

Underbara bilder, blir avundsjuk :-)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-04-21 21:21:24

Frågestund vore grymt. Sjukt sugen på att åka till Tulum sedan en tid tillbaka, älskar dina inlägg därifrån!!

Postat av: Em

Publicerad 2014-04-22 07:08:56

Hej Tuva! Jaa, gör ett inlägg tycker jag! Om hur ni bodde, vilket flygbolag, hur man bäst tar sig runt på plats och favoritrestaurangerna! Vore toppen. Funderar på att boka en resa till julen, ser så härligt ut och jag har bara hört gott om Mexico.
Ha en fin dag!

Postat av: Åsa

Publicerad 2014-04-22 09:13:22


shit vad härligt!!! Längtar tills man kommer bort till ett sånt ställe!

Postat av: Bea

Publicerad 2014-04-25 11:54:32

Hej Tuva! Har hängt med i din blogg ett bra tag nu och jag älskar vilken personlighet den har.
En fråga bara som jag undrar jättemycket om du skulle vilja tipsa om: vad använder du för objektiv till dina bilder? Dom blir så fruktansvärt fina!! Syftar främst på närbilder + de du lyckas ta på dig själv men ändå har känslan av att du får med så mycket, som någon typ av effekt. Haha är så ny i fotodjungeln men dina bilder får mig att vilja bli bättre, stor tumme upp. Så om du skulle vilja berätta lite så är jag den första som kommer vilja läsa! :) Ha en fantastisk dag!

Svar: Hej Bea! Oftast använder jag mitt 50mm f/1.8, men de bilder du beskriver, då använder jag ett från Tamron på 24-78 mm f/2.8. Det objektivet ger lite fisheye effekt då jag fotar med en fullformatskamera. :)
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela