T U V A M A L M O

Tell me how it should feel

Publicerad 2014-04-30 10:35:58 i Life, My photography,

Good morning! Last of april today. Where did this month go? But I'm happy that summer is getting closer and that we finally can leave winter and all the cold, dark, days behind us. 
Sista april hörrni! Var sjutton tog den här månaden vägen? Jag kan inte riktigt säga, men det har iallfall varit en väldigt bra en. Hur jag ska avsluta april? Med en ledig dag, morgonjobb i sängen, bockar av på min checklista, planerar in dagens aktiva timme, funderar ut kvällens klädsel och redigerar alla bilder jag skjutit på ett bra tag nu. Det blir ingen brasa ikväll, men en fin tapasmiddag middag i gott sällskap väntar. 
Sedan måste jag bara säga Grattis till min Mormor som tog hem klubbmästerskapet i bowling här om dagen. Riktigt imponerad av att man kan vara snart åttio år och vara bästa kvinnan! Ålder är verkligen bara en siffra. <3

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2014-04-30 11:18:24

http://emmiisliv.blogg.se/2014/april/dagens-video.html#comment

Postat av: Annster

Publicerad 2014-04-30 12:37:28

Fina bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela