T U V A M A L M O

So I finally did it on my own

Publicerad 2014-04-24 22:57:22 i Life, Personal things,

Just getting into bed for some sleep. So exhausted after tonights run, which I will write more about tomorrow. Sleep tight sweeties.
Åh vilken glädje. Jag tog hem det största priset idag genom att bara ställa upp och ta mig i mål med ett leende. Ska sova på upplevelsen för att kunna formulera mig lite bättre, för just nu är jag helt utmattad, utslagen, orkar-inte-ens-gå-upp-och-borsta-tänderna-vill-bara-somna-på-en-gång, typ. Men tusen tack för era fina kommentarer ialalfall, det värmer att ni håller tummarna för min skull. Ni är bäst!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-04-25 12:44:41

Mysiga bilder :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela