T U V A M A L M O

Maybe it wasn't a mistake, it was just our destiny

Publicerad 2014-04-16 09:27:11 i Life, Wearing,

Jeans/Acne Knit/Trenchcoat/& Other Stories Bag/Zara Shoes/Novita
Idag är en sådan där seg morgon. Även fast solen sken utanför så ville jag inget hellre än att dra täcket över huvudet och sova mer. Så det var precis det jag gjorde! Nu däremot efter frukost och någon extra timme under täcket så är jag pigg nog att komma igång med dagen. Och det ser ju ut att bli en väldigt fin dag, perfekt då jag har en lunchdejt inne i stan och då ser det ju faktiskt ut som att vi kommer kunna sitta ute!
Ha det fint idag.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2014-04-16 09:35:20

så enkelt stilrent och snyggt! :)

Postat av: Elin Larsson

Publicerad 2014-04-16 10:59:33

älskar kappan!

Postat av: Emma

Publicerad 2014-04-16 13:09:15

Snygga jeans! Kram!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2014-04-17 08:26:05

Hej
Jag undrar vad du har för strumpor i skorna.
Ser ut som om du inte skulle ha några alls.
Ulrica

Svar: Kör barfota i dessa skor :)
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela