T U V A M A L M O

It feels like you are million miles away

Publicerad 2014-04-18 11:16:21 i Shopping,

Knit/Bascoto
Något jag värderar väldigt högt när jag ska köpa mig något nytt är att det ska helst gå att använda plagget året om. Tycker det blir värt att lägga lite extra på något som kommer hålla länge, både i kvalitet, stilmässigt och fungerar under alla säsonger. Jag tror iallafall att min nya favorit kommer få vara med om både sena sommarkvällar, tidiga morgonar till jobbet och ruggiga novemberdagar. Eller för en dag som idag, en grå fredag när jag har en hel förmiddag i sängen inplanerad, datorn, blogg-jobb och gossip. 
Använd rabbatkoden tuvamalmo på Bascoto så får du 15% på hela köpet. Glad-påsk-shopping!

Kommentarer

Postat av: Sari

Publicerad 2014-04-18 17:23:54

Så fint!

Postat av: Gabriella

Publicerad 2014-04-18 22:45:51

Så fin du är, härlig kombo! Gillar din tröja väldigt mycket:)

Postat av: Maria

Publicerad 2014-04-18 23:38:38

Lovely photos :) I love the sunnies and the white knit !

xoxo Maria

http://dejiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela