T U V A M A L M O

I wish I would know better

Publicerad 2014-04-15 21:15:31 i Life,

Today out in the lovely afternoon sunlight. 
Den här dagen har ju verkligen bara gått i ett! Förmiddag, träning, lunch, dusch, eftermiddagshäng med P och en mysig stund på Nytorget. Sugit i mig solljus, frysit en del, men haft det härligt ändå. Nu däremot tinar jag upp med en stor kopp te och går igenom mina studie-val inför hösten. Sista ansökning är idag och det gäller att jag känner mig säker på min sak. Eller så säker man kan vara för stunden iallafall, man kan väl aldrig riktigt vara säker på framtiden?

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2014-04-16 01:32:18

SPÄNNANDE

Postat av: M

Publicerad 2014-04-16 09:25:39

Ska bli kul att höra vad du sökt!
Hoppas vi ses på lördag.
PUSS
M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela