T U V A M A L M O

Hello new great day

Publicerad 2014-04-19 09:36:09 i Life, My photography,

More will come soon..
Glad påsk och god morgon mina fina! Har ni vaknat till påskägg idag? Nu när man inte bor hemma längre så får man se till att ge sig själv något efterlängtat, för min del blev det en yollibox, fast igårkväll då. Idag känner jag mig lite starkare faktsikt, men tar det lugnt en dag till innan jag gör något ansträngande. Har precis ätit frukost och måste nu packa klart det sista inför hemresan, alltid lika svårt att veta vad jag ska ta med mig nu när vädret kan variera så mycket från dag till dag. Bäst att göra sig redo för dagen, vi hörs lite senare!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-04-19 09:47:32

Så snyggt! Gillar att skjortan är så där slappt nedstoppad i jeansen.

Postat av: Dafina

Publicerad 2014-04-19 14:51:45

Vilken fin skinnjacka! !! Var är den ifrån? Du får skriva var kläderna är ifrån hehe kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela