T U V A M A L M O

A thuesday morning moment

Publicerad 2014-04-15 09:43:00 i Food, Life, Workouts,

My beloved breakfast. 
Förra veckan var jag ju iväg och provade gruppträning för första gången på väldigt länge, och idag ska jag faktiskt iväg på samma pass igen! Jag kände mig seg och utmattad igår så tog en välbehövlig vilodag, vilket kroppen tackar för idag. Är det något jag glömmer bort väldigt lätt är att vilan är minst lika viktig för utveckling som själva träningen. Idag blir det alltså först core-träning i grupp och sedan ännu ett tema-kontakt-pass fast med mest fokus på ben och balans. Hur mår ni alla fina idag? 

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2014-04-15 15:57:28

Superfina bilder! Vad duktig du är på att fota!! :D

Postat av: mina

Publicerad 2014-04-15 16:09:03

Ser supergott ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela