T U V A M A L M O

You just need to find me again

Publicerad 2013-09-18 10:32:57 i Inspiration, Life,

Knee-stockings are something that really brings me autumn feelings. I'm spending my one and only day off from work this week by watching movies, going to the gym and having lunch with a dear friend. Happy wednesday to you all!
Finns det något mer höstigt än att vakna till ljudet av regn och strosa omkring en hel morgon i höga knästrumpor? Dessa är dessutom de längsta jag någinsin stött på, vilket jag älskar eftersom de annars sällan brukar gå så mycket högre än knät. Denna onsdag är min enda lediga dag den här veckan och jag har lite fina planer som nog gör det här till en bra dag. Ska iväg till gymmet om ett tag och sedan möta upp Fanny för en lunch. Jag ska verkligen en-ledig-dag-mitt-i-veckan-njuta idag.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2013-09-18 10:51:36

Åh, underbara knästrumpor, vart har du hittat dom? Letat och letat och LETAT efter sådana!

Svar: Jag fick dem under Chic Galan så tyvärr så vet jag inte var de kommer ifrån :(
Kontakt: [email protected]

Postat av: julia

Publicerad 2013-09-18 11:11:40

Vilken fin blogg du har :)

Postat av: Mari

Publicerad 2013-09-18 11:32:01

Snyggt. =) värsta mysmorgonen.

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-09-18 14:05:44

mysiga knästrumpor!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-19 14:22:01

Ååh vad snygga knästrumpor! Var har du köpt dem någonstans?? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela