T U V A M A L M O

Suddenly I changed my mind

Publicerad 2013-09-30 10:18:30 i Food, Life,

A morning that I did not spend in bed! First time in like forever I had my breakfast by my self in the kitchen. But today I felt like reading the newspaper and watch some morning tv. I have the day off from work, but that means a long to-do-list insted. So I better get going with this monday...
En morgon framför nyhetsmorgon och frukost vid ett matbord, idag var det dags att bryta en vana. Jag har inget jobb på schemat denna måndag, men har ändå massor att hinna med på min lediga dag. Kan nu bocka av en timmes friskluft och en långfrukost. Snart sätter jag igång med resten av listan: Posta paket, sola, städa bilen, gymma, åka till återvinningen, måla naglarna, umgås med min farmor och min syster, tvätta, blogga och leta tågresor. Hello Monday!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-09-30 10:58:22

Ser ut att vara en mysig frukost

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-09-30 17:48:56

Leta tågresor till Kalmar? :D :D :D

Svar: You know it ;)
Kontakt: [email protected]

Postat av: Jonna

Publicerad 2013-10-02 11:45:52

Vad använder du för kamera/objektiv?

Svar: Nikon d600 med ett 50 mm :)
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela