T U V A M A L M O

Max volume

Publicerad 2013-09-30 21:13:00 i Beauty, Inspiration,

Mitt hår så neutralt, platt och ofixat som det kan vara.
Använd denna mouse i fuktigt hår.
Krama in det i både hårbotten och längderna.
Föna håret upp och ner tills det torkat helt och hållet. Det kommer bli rufsigt, men det borstar man lätt ut sedan.
Volym!
En bra produkt jag tänker börja använda mig mer utav är en mouse som ger härlig volym. Testade denna från Kerastase idag och det blev verkligen skillnad! Den gav ett härligt stöd till håret så man lätt kan forma det så som man själv vill utan att tynga ner det minsta. Lätt fixat med bara hjälp av en hårfön och en borste, och det räcker lagom för mig som har dåligt med tålamod framför spegeln. Ni kan faktiskt fortfarande vara med och tävla om ett helt produktkit från Kerastase, så kika in och lämna ditt bidrag! Stort lycka till!

Kommentarer

Postat av: Greta

Publicerad 2013-10-02 21:11:05

Har du moussen i torrt hår eller är det lite fuktigt? :)

Svar: Fuktigt :)
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela