T U V A M A L M O

Today it all begins

Publicerad 2013-10-29 09:52:25 i Food,

There is a good morning today. 
Hur mår ni idag? Jag har haft en riktig mysmorgon med nyhetsmorgon och frukost. Vid elva ska jag möta Tilde på gymmet för att köra tillsammans, men innan dess har jag lite saker att fixa och dona med. Efter träningen har vi bestämt att ha en pannkakslunch här hemma och sedan vill jag även försöka hinna med en promenad i dagsljuset. Det här med att solen går ner vid halv fem tar knäcken på mig, så idag när jag väl är ledig vill jag ta vara på chansen att få andas friskluft medan det är ljust ute. 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-10-29 11:12:17

Åh vad smarrig frukost! Just det, jag har ju inte ätit än hahaha :) allt bra? ;)

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-10-29 12:37:11

GÅ GÄRNA IN OCH LÄS MIN BLOGG, KRAM :)

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-10-29 16:39:36

Mys-Tuva! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela