T U V A M A L M O

Morning time is over

Publicerad 2013-03-31 09:35:46 i Life, Shopping,

I really like my new iPhone case I got from H&M some days ago. 
En timmes kortare natt men jag var ändå vaken vid åtta tiden. Idag börjar jag känna mig piggare så förhoppningsvis kanske jag kan ta en lugn joggrunda ikväll när jag kommer hem från jobbet. Har nu kommit till det stadiet då det kryper i kroppen och man börjar bli rastlös av att ta det lugnt. Jag körde iallafall en timmes yoga här hemma igår och det var skönt för kroppen att strecha ut och bli lite smidigare. Nog om det, jag tänkte egentligen bara säga god morgon och önska er en fin söndag. Jag ska spendera dagen på jobbet och måste börja göra mig redo nu, denna långa morgon kom till sitt slut ändå...

Kommentarer

Postat av: Linea

Publicerad 2013-03-31 13:47:47

Inspirerande blogg !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela