T U V A M A L M O

My perfect pair of denim

Publicerad 2013-06-01 14:07:00 i Shopping, Wearing,

Jeans/Brandy Melville T-shirt/Gina tricot Blazer/Wera Bag/Gina Tricot Shoes/Novita
Jag minns så väl när jag köpte dessa byxor. Det måste ha varit minst femte gången vi var inne på Brandy Melville och kollade, plockade på mig några oprovade plagg och skulle precis gå till provhyttarna. Men så passerade jag jeanshögen jag spanat på varje gång vi varit där, men aldrig tänkt tanken att prova ett par. "Jeans är svårt att hitta, varför skulle just dessa passa?" tänkte jag, men sen så insåg jag att jag lika gärna kunde prova, bara för att sedan inte kunna ångra sig. De satt perfekt. Bekväma och den perfekta gråa färgen. Men sen så var det priset, som nu i efterhand känns jättefånigt, men som då fick mig att fundera en extra gång. Inte helt hundra, men jag gick ändå till kassan och fick jeansen i en påse. Sedan dess har det varit ett favoritpar. Använde dem redan dagen efter och tackade mig själv för det fina köpet. Nu vet jag verkligen var jag ska kika på jeans när jag är tillbaka i LA, Brandy Melville - here I come!

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2013-06-01 17:38:03

Brandy Melville har generellt sett sjukt snygga saker! Jag hade det ganska stressigt när jag hittade butiken av en slump i Rom när jag var där i februari och bara hade 20 minuter på mig innan butiken stängde. Hahah det har aldrig gått så snabbt för mig att besluta mig för vad jag ska köpa och inte köpa...

Postat av: Dinah

Publicerad 2013-06-02 00:10:12

Asså du är så sjuuukt fin!! Ja blir nästan avundsjuk! :D

Postat av: ELIN JACONELLI

Publicerad 2013-06-02 20:54:40

perfekta jeans & perfekt tee!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela