T U V A M A L M O

Give me one more chance

Publicerad 2013-07-31 10:29:45 i Wearing,

Pics by KajsaShorts/Levis vintage T-shirt/Gina Belt/Unknown Boots/Topshop
En ledig onsdag spenderas på detta vis: Tidig uppstigning, redan vid sju för att vara exakt, ett morgonpass på gymmet. Frukost i sängen tillsammans med The hills. Lata timmar på terassen när solen väl vill visa sig. En lätt lunch i någon härlig form. Göra sig snygg och konsertredo. Gå på livets första konsert och se Gyllene Tider tillsammans med Tilde. Hoppa, sjunga, dansa. Och må bra hela dagen lång.

Kommentarer

Postat av: Pouline

Publicerad 2013-07-31 11:14:42

Åh Mono Lake! Saknar USA resan så mycket när jag ser dina bilder! xx

Postat av: cornelia

Publicerad 2013-07-31 11:48:15

Den tredje bilden var huuur fin som helst! Ha det så otroligt roligt ikväll, det blir säkert en toppenupplevelse! :)

Postat av: Elin

Publicerad 2013-07-31 12:21:00

Så härligt det både låter och ser ut! :)

Postat av: mina

Publicerad 2013-07-31 12:28:21

Fin outfit!!:)

Postat av: Julia

Publicerad 2013-07-31 21:58:08

Hej! Har läst din blogg ett tag nu och förstått att du brukar träna på morgonen, så har en fråga angående det! Tränar du direkt efter att du gått upp då, alltså på tom mage, eller äter du något innan? Himla tacksam för svar, vill gärna börja träna direkt på morgonen men vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det:)
Kram!

Svar: När jag tränar på morgonen så är det innan frukost, men jag tar alltid något i magen för att ändå ha krafter att kunna köra precis som vanligt. Typ en macka, en skål med yoghurt eller så. Ska jag gymma behöver jag mer energi än om jag tex ska löpa, så det varierar lite på hur mycket jag äter innan :) Jobbar konstiga tider så det går liksom inte ihop att äta frukost, smälta maten och sedan gå iväg och träna. Det var svårt i början, men kroppen vänjer sig :)
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela