T U V A M A L M O

Surrounded by inspiration

Publicerad 2013-01-31 21:48:09 i Inspiration, My photography,

Some streetstyle pics I took during one show at Fashion week. I'm somehow more inspired by the people watching the show than by the fashion on the catwalk.
Strettstyle är något av det mest inspirerade jag vet så under min dag i måndags passade jag på att smygfota lite av inspirationen. Det här var under Marimekkos visning, och jag lyckades ta mer kort på publiken än på själva catwalken. Har mer streetstyle i lager som kommer upp lite senare, håll utkik!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-31 22:29:09

Den där hatten med nitarna var ju helt fantastisk!

Postat av: M.

Publicerad 2013-01-31 23:31:34

Hej!

Jag tycker att du har en väldigt fin blogg och gillar den! Jag tänkte bara fråga hur du hamnade bland "stil-bloggarna" på blogg.se

Fick du någon förfrågan om du ville vara med eller sökte du någonstans? Jag skulle vara otroligt tacksam för svar.

Kram, ♥

Svar: Hej! Jag fick en förfrågan av blogg.se att bli en STIL-bloggare. :)
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela