T U V A M A L M O

Long time no see

Publicerad 2013-02-28 22:18:38 i Life,

Me in sunny Uppsala today.
Igår mådde jag inte på topp när jag gick och la mig. Värkande kropp, hals och huvud. Idag däremot mår jag raka motsatsen. Uppskattar träningsvärken, den sköna tröttheten och lugnet. Fascinerande hur var dag kan vara så unik, men det är ju det fina också, att varje dag är som en ny chans med många möjligheter. Sista februari 2013 har iallafall varit en toppendag. Att bara få lämna Gävle för ett par timmar, gå på andra gator och luncha på ett nytt ställe var otroligt skönt. Och Uppsala bjöd på solsken och några fina shoppingfynd dessutom som jag får visa lite senare, för nu tänkte jag faktiskt göra kväller. Sov gott!

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2013-03-01 08:10:27

vad skönt med sådan omvändning !

Postat av: J

Publicerad 2013-03-01 12:32:42

Hur skön omväxling som helst ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela