T U V A M A L M O

I like what I see

Publicerad 2013-12-08 16:34:00 i Life, My photography,

Pictures taken with Tamron 24-70mm F/2.8 Di VC USD. 
Under veckan har jag fått chansen att prova Tamrons nya 24-70 mm objektiv, och efter ett par dagar har jag verkligen fastnat för denna typ av bilder. Jag som annars bara fotar med mitt 50mm kan nu leka lite mer med andra vinklar och få fram en helt annan känsla i bilderna. Jag gillar verkligen fisheye-känslan detta objektiv ger, och att man får en väldigt bred vidvinkel. Bilderna blir mer "verkliga" genom att man fångar objekt på samma sätt som man ser dem med egna ögon. Att det dessutom är väldigt snabb och helt tyst fokusering är toppen, det måste vara smidigt att fota för att det ska vara roligt, och det är verkligen denna. Och det bästa är att alla ni fortfarande har chansen att vara med och tävla om just detta objektiv och två till. Stort lycka till till er!

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2013-12-08 18:34:14

asså detta skulle vara en dröm! jättekul att du skrev om det så man får en real life uppfattning! :D

//paulinasuonvieri.blogg.se

Postat av: Victor N

Publicerad 2013-12-09 18:34:39

Sköna bilder! I synnerhet mössan och snön-bilden! Love it!!

Postat av: Silje

Publicerad 2013-12-15 11:18:53

Åhh det verkar så bra! :) Skulle va roligt att prova!

Postat av: Milton

Publicerad 2013-12-16 17:29:47

Vilka fina bilder. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela