T U V A M A L M O

For the last time this year

Publicerad 2013-12-31 10:52:33 i Food, Life,

Breakfast this weekend. Now I'm off to work and then I'm spending the rest of the day and night with my family. Happy new years everyone!
Årets sista dag. Har precis fått i mig en stadig brunch så jag klarar mig till sent i eftermiddag. Fyra timmars jobb väntar och sedan ska jag spendera resten av dagen med min familj som just nu är på väg ner till Stockholm. Ser verkligen framemot att få umgås med dem en kväll som denna. Nu måste jag sätta lite fart här, klä på mig, borsta tänderna och packa klart väskan. Vi hörs senare!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2013-12-31 11:34:28

Hoppas du får en fantastisk sista dag på året och en underbar första dag på nästa år! :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2014-01-03 14:40:57

Det suger med nya formatet på bloggen! Jätte drygt att klicka in på alla inlägg

Svar: Det ska jag hälsa vidare. Tack för kritiken!
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela