T U V A M A L M O

Sometimes I do look back

Publicerad 2013-08-30 16:27:08 i Inspiration, Life, My photography,

 
Some of the latest wearing. I'm still at work but just wanted to say hi and wish you a great friday night.
Det blev ganska stressigt för min del efter gymmet. Köpte med mig en lunch, kastade mig iväg till bilen och åkte till jobbet. Blev en joggrunda innan mitt pass började även idag och det här med lunchlöpning har verkligen fallit mig i smaken. Man får sådan härlig energi resten av dagen! Jag som annars dör lite smått efter lunchen klarar nu av eftermidagarna mycket bättre. Nu har min rast precis tagit slut och det är dags för mig att gå ut och göra de sista timmarna. Fin kväll på er så hörs vi när jag är hemma igen! 

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2013-08-30 17:03:48

massor med fina outfits !

Postat av: JOSEFIN

Publicerad 2013-08-30 19:41:41

Supersnygga bilder!

Postat av: paulina

Publicerad 2013-08-30 21:19:53

snygg snygg snygg!
Älskar den där västen alltså! :D

Postat av: Rebecka

Publicerad 2013-08-31 20:36:43

Jättefina bilder !! Älskar din outfit :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela