T U V A M A L M O

All I want to say is good luck

Publicerad 2013-08-19 10:15:05 i Life, Wearing,

Skirt/Åhlens Sweater/Weekday Hat/Vila Boots/JC Bag/Wera
Jag lyckades som sagt bli frisk till loppet i lördags och kände mig faktiskt nästintill helt hundra på kvällen, men igår kom bakslaget och idag har förkylningen kommit tillbaka. Snuvig näsa, lite kliande ögon och hög puls. Lite som att kroppen tryckte på paus i förkylningen bara för att jag skulle få springa, och sedan nu efteråt är det play-knappen igen. Jag har iallafall en ledig måndag framför mig, en dags förlägning i helgen och en dag som denna känns det riktigt skönt. Tänkte suga i mig lite solstrålar, fixa lite på stan och sedan hänga upp shoppingen jag gjorde i helgen. Sedan ikväll blir det middag med mina tjejer, som en hejdå-lycka-till-avskeds-middag, men som jag hellre vill se som en fira-början-på-något-nytt-middag. Hösten är nära och vi alla kommer befinna oss i helt olika städer. Livet går lite för fort just nu tycker jag...

Kommentarer

Postat av: amani

Publicerad 2013-08-19 22:13:25

Jäklar du, vad snygga ben du har! Det ser ut som om du är i Uppsala, är du Uppsalabo? =)

Svar: Jag är Gävlebo och detta är faktiskt fotat i Gävle :)
Kontakt: [email protected]

Postat av: amani

Publicerad 2013-08-24 00:03:38

Jaha gud vad likt Uppsalas Fyriså det var. Vad konstigt, jag har ju varit i Gävle men kände inte alls igen det på bilderna =)

Postat av: Helena

Publicerad 2013-09-05 10:36:34

Alltid lika fina bilder och alltid lika snygga kläder!! Inspiration! :)

Postat av: Anders Lundis

Publicerad 2013-12-18 14:35:38

En ny stjärna, kan inte säga annat!!! Smakfullt och snygga foton.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela