T U V A M A L M O

Every minute is valuable

Publicerad 2013-04-17 09:04:42 i Life,

Got some extra time in bed this morning. 
Jag har inget emot att vakna tidigt, men jag föredrar i sådana fall att få vakna innan klockan ringer. Som idag. När man hinner få de där extra minutrarna som är så värdefulla, de som gör att man hinner piggna till lite extra innan man måste lämna den varma platsen. Hinner bocka av det som jag annars gör under frukosten så nu fick jag en väldigt stressfri morgon här för mig själv. Men nu har min onsdagsmorgon kommit till sitt slut, inte för att jag är ledsen över det, utan måste säga hej för denna gång och önska er en trevlig dag. Ni är bäst, glöm inte det!

Kommentarer

Postat av: Fredrika

Publicerad 2013-04-17 10:52:17

Härliga bilder!

Postat av: mari

Publicerad 2013-04-17 12:22:35

Solar du eller har du nyss varit utomlands ?? :) Härlig brun hy har du iaf, längtan efter en solbränna är stor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela