T U V A M A L M O

Home wear

Publicerad 2012-09-30 19:53:28 i Life, Wearing,

Wearing some soft, cosy chlothes from Brandy melville tonight.
Dagens träning gjorde mig skakig i benen och hela passet blev en tuff utmaning. Efter 45 minuters ren styrka sprang jag sex lugna kilometrar på bandet tillsammans med lyxfällan i mobilen. Åkte sedan hem och slängde ihop lite middag och betade av några mail som legat orörda. Var även in och läste detta och tänkte att ni kankse ville göra detsamma. Jag svarar på några frågor om foto, höstens mode och vad jag själv kommer ta på mig. Trevlig läsning!

Kommentarer

Postat av: Ellan

Publicerad 2012-10-01 11:18:49

GUD vad snyggt set!!! VART kommer det ifrån????

Postat av: Malin Brinde

Publicerad 2012-10-17 07:43:57

Fint! Bra blogg tjejen :) Kolla gärna in min också! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela