T U V A M A L M O

Every day is a challenge

Publicerad 2012-11-17 17:27:34 i Life,


My day so far. 
Jag, trots min förkylning tog mig an utmaningen att cykla ut till Valbo för att hålla Ida sällskap under en hockeymatch. Motvind så det nästan var omöjligt att ta sig framåt plus min dåliga dagsform gjorde cykelturen helt fruktansvärd. Aldrig igen, typ. En svettig mil senare fick jag vila upp mig på läktaren med min matsäck jag hade med mig. Det bjöds på några mål och sedan plockade familjen upp mig för en sväng på Ikea och alla andra måsten när man ändå är ute i Valbo. Jag fick chansen att klämma lite på min högsta dröm just nu, ta några bilder och önska plånboken var lite tjockare än vad den är. Ibland tror jag faktiskt man kan köpa sig lycka. Sedan var det dags att kika på kök och drömma lite mer. Kom hem för ett litet tag sedan och det första jag gjorde var att dra på mig morgonrocken för att börja tina upp mig själv som frysit sedan första sekunden i ishallen. Börjar mjukna till lite nu som tur är. Blir middagsförberedelser om ett tag, men innan dess ska jag läsa en tidning och slösurfa lite.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-11-17 17:39:23

kameran <3

Postat av: Junitjej

Publicerad 2012-11-17 19:07:49

Tack för en bra och inspirerande blogg!

Postat av: Malin

Publicerad 2012-11-17 19:10:12

Men vem fotar alla dina fina bilder? Gör du det själv? Och hur lyckas du isf med det? :)

Postat av: Linda

Publicerad 2012-11-17 21:22:58

Har gått och blivit helt kär i din jacka Tuva!

Postat av: Frida

Publicerad 2012-11-18 12:18:29

Var är dina skor ifrån på bilden? Ser fina ut!

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-11-18 16:21:00

Jag och min pappa införskaffade den där kameran i augusti, och jag har aldrig någonsin tyckt att det varit roligare att fotografera! Ja man kan köpa glädje!

Postat av: michelle

Publicerad 2012-11-18 17:16:52

Varifrån är jackan? otroligt fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela