T U V A M A L M O

Third day

Publicerad 2012-07-31 18:08:58 i Food, Workouts,

Time for a leg. but and ab-workout, and this three things gave me some energy to make the best of it. 
Dags att ta sig igenom dagens träningspass. Ben, rumpa & mage står på schemat. Träningsvärken från gårdagen är tydlig, men på ett sätt väldigt skön. Sedan, efter det här passet så behöver kroppen vila. Tredagars sliter på krafterna man egentligen inte har efter nio-timmars arbetsdagar, eller så är det precis det jag har, energi över. Nu måste jag iallafall ner och möta Jossi, tanken på om jag är trött eller inte gör mig bara vimsig. Ha det!

Kommentarer

Postat av: nathalie - en modeblogg

Publicerad 2012-07-31 20:06:14

sv: Nej vad roligt, haha! Tack så mycket, du tar väldigt fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela