T U V A M A L M O

Ljuset

Publicerad 2012-01-31 20:59:58 i Life,

Det här behövde jag! Lite umgänge med någon som har tusen andra tankar än sig själv kan ibland vara riktigt uppiggande. Till middag ikväll blev det hemmagjorda hamburgare med pappa, och efter det en varsin semla som åkt pakethållare hela vägen hem. Lagomt mosade men smaken var den samma. Nu kom den där jobbiga mätthetskänslan som jag hoppades inte skulle dyka upp. Blir ryggläge framför gossip tills det är dags att möta prinsen. För vet ni vad? Jag är ledig imorgon! Tar mer om det imorgon för nu ska jag vila magen. Kramkram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-31 23:59:09

duuu din wanginspirerade väska från nelly... du har inga planer på att sälja den? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela