T U V A M A L M O

Ready, set, go!

Publicerad 2012-12-31 11:03:18 i Personal things, Wearing,

A preview of yesterdays wearing. 
Årets sista dag. Dagen innan man kan göra en nystart på ett ordentligt sätt. Jag har valt att inte göra någon årsresume här på bloggen bara för att helt ärligt så är inte jag nöjd med 2012. Vissa upplevelser har helt klart varit underbara, så som LA, Zakynthos, löpningen, midnattsloppet, men i övrigt har jag haft ett berg-och-dalbana-år. Samtidigt betyder det att jag har lärt mig otroligt mycket, vuxit som människa och närmat mig nästa steg i livet, och det kommer jag ha nytta av nu inför det nya året. Jag har liksom insett att det är jag som är huvudpersonen i mitt liv och att det är min egna plikt att se till att jag mår bra, ingen gör det jobbet åt en, tyvärr. Det är lite läskigt med ett nytt år, många förväntningar och stora krav, men jag gillar att drömma stort, tror det gör att man blir villig att arbeta lite extra hårt - och det är precis det jag vill göra 2013. I'm ready.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-31 15:43:29

IM READY TOOO!!!!! LETS MAKE THIS YEAR COUNT!!! WOHOOHOHOHOHOHHO

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-12-31 17:46:09

Gott nytt år! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela