T U V A M A L M O

The perfect way to start the weekend

Publicerad 2012-08-31 15:41:00 i Workouts,


I love working out on fridays. Now the weekend can begin!
Det finns en dag i veckan det är som allra skönast att träna - fredagen. Jag slutar alltid ett denna dag så när jag kommer hem är det bara att byta om och sticka iväg på gymmet. Perfekt timing med mina matvanor dessutom för nu när jag är färdigtränad så är det mellis dags! Idag körde jag fyrtio minuter på crossen med Filip och Fredrik som underhållning. Webbtv i mobilen är hemligheten till att inte bli uttråkad. Sedan blev det dagens dos av denna utmaning och några vändor av plankan. Avslutade med en välbehövlig streching och lite smidighet, onsdagens styrkepass sitter i fortfarande och jag har känt mig otroligt stel. Men nu väntar duschen och sedan en skål med färska bär jag köpte med mig hem från torget. Låt helgen börja!

Kommentarer

Postat av: Kitty

Publicerad 2012-08-31 17:07:01

I find your blog very inspiring

Postat av: Kitty

Publicerad 2012-08-31 17:13:02

Also ..do you live in Malmö ? excuse my curiosity but I just visited Malmö and fell in love with it !! Very beautiful city!

Svar: No, I live in a city called Gävle, it's about 1 1/2 hours drive norht of Stockholm. My last name is Malmo, but it has nothing to do with the city :)
[email protected]

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-08-31 17:16:24

hurtigt! så härligt blogg med nyttiga måltider och träning! :) kikar in här då och då för att hitta inspiration.

Postat av: Cassandra

Publicerad 2012-09-01 12:34:48

älskar med att börja helgen med ett träningspass, man blir så glad och pepp av det :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-09-03 10:19:25

Riktigt snygg träningströja! Vart är den ifrån?

Svar: Nike :)
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela