T U V A M A L M O

Hoppas på en dunderkur

Publicerad 2011-09-29 22:18:44 i Life,

Min hals håller mig vaken. Vill knappt svälja. Överhuvudtaget. Men sova måste jag iallafall försöka göra. Bilen rullar ner mot åkersberga tidigt i morgonbitti. Ska fota några söta barn innan jag bara någon timme senare drar mig hemåt igen. Mindre kul är att sommarvädret fortsätter imorgon när jag ska sitta i en bil sörsta delen av dagen. På kvällen ska jag mysa med lite tjejer iallfall, det borde förbättra min förkylning tycker jag. Fredag, sällskap och något gott att äta borde ju faktiskt vara den bästa kuren. Ni får hålla tummarna för mig. Hörs imorgon då, ha det böst och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela