T U V A M A L M O

Inte den rätta dagen

Publicerad 2011-11-30 22:17:05 i Wearing,


Jag klev upp och drog på mig mjukisbyxor och min londontröja idag. På jobbet städade jag i nio timmar, helt dammig och skitig. Kom hem och drog på mig träningkläder direkt. Har inte tagit en enda bild idag då jag visar ansiktet. Och nu ligger jag här i morgonrocken, för trött för att ens dra på en tröja efter badet. Riktig skit-blogg-dag med andra ord. Men sånna dagar finns också. Torsdag imorgon iallafall och den dagen hoppas jag blir lika fin som mina förväntningar. Vill träffa min prins och äta pappas pannkakor till middag till att börja med, sen skulle jag även vilja ligga på soffan och typ bli kliad i håret. Och såklart, dra på ett par jeans på morgonen, det borde ju vara det minsta jag kan göra efter denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela