T U V A M A L M O

Minnesvärd dag

Publicerad 2011-06-30 21:53:27 i Life,


Jag jobbade över lite idag men kom till stan vid fem och då drog jag med mig vovven ut på lite motion. Känns som att jag kan hålla denna träningsform ett bra tag framöver. Sedan hemma så firade vi med grillat och jordgubbar. Vi gjorde idag något helt fantastiskt nämligen. Nu såhär på kvällen har jag skrivit lite tackkort från studenten och bara varit allmänt glad. Vet inte om det är för att det är fredag imorgon, varit så fint väder eller för att kroppen jublar efter lite motion. Kaka på kaka på Kaka blir väl en jäkligt stor kaka och den här dagen kommer jag alltid minnas.

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-06-30 23:48:23

åh så härligt de låter, blir nyfiken ;D

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-07-02 13:35:48

Åhhhh människa ditt håååår! Hoppas du får en trevlig helg :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-02 17:55:20

Bra-känsla-moments är något man egentligen alltid borde komma ihåg. Stunder då man inte riktigt känner sig på topp... hm... så borde man kunna tänka på att bra-känsla-moments faktiskt finns och dom återkommer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela