T U V A M A L M O

Fantasy

Publicerad 2011-08-31 21:00:03 i Life,

Direkt efter jobbet drog jag till min fina och hängde lite med honom innan det var dags för bio. Vi skulle äntligen se sista delen av Harry Potter. Riktigt bra slut kan jag säga. Tråkigt nog att allt tagit slut nu när jag verkligen fastnat. Önskar jag hade lite mer tålamod för läsning, då hade jag tagit mig genom böckerna också. Från en fantasy till en annan, nu ska vi se Twiligt trilogin. Ska bara göra iordning lite mackor först och sedan önska att man hade en egen vampyr. Fast prinsar är rätt fina dom med. Speciellt prinsen som ligger bredvid här nu. Dröm sött alla fina!

Kommentarer

Postat av: tilde

Publicerad 2011-08-31 22:40:15

vill bara se hur de känns att komentera o lämna en egen adress. ps så tycker jag du e dålig på att svara på sms!

Postat av: tilde

Publicerad 2011-08-31 22:40:25

vill bara se hur de känns att komentera o lämna en egen adress. ps så tycker jag du e dålig på att svara på sms!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela