T U V A M A L M O

MIN VÄCKARKLOCKA

Publicerad 2010-03-31 22:10:24 i Personal things,

Jag har precis spenderat någon timme till att läsa och skriva om mitt livs väckarklocka. Den 26 juni har satt djupa spår som väldigt lätt går upp igen. Jag insåg värdet i människorna runt om mig och förstod att saker bara är saker. Man blir så lätt bortskämd när man lever ett felfritt liv, vilket jag blev. Det jag menar är att jag helt glömde bort att vara nöjd och tacksam över det fantastiska liv man egentligen har. Hela sommaren hade vi inte mer än varandra och i den stunden kunde jag fortfarande uppnå otrolig lycka, lycka som var större än det mesta jag upplever idag. Ingen ska behöva vara med om en tragedi för att inse värdet hos det viktiga i livet, det borde vara självklart, men det är samtidigt så lätt att glömma. Jag har återigen blivit påmind och ny inställning redan imorgon. Vet inte varför, men det kändes bara viktigt att få säga.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2010-03-31 23:54:20

kloka ord från en klok kvinna!

Postat av: M

Publicerad 2010-04-01 07:58:16

Exat så här är det Tuvis!

Stackars dig som är sjuk till påsk!

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela