T U V A M A L M O

Nu när jag har tid

Publicerad 2010-08-31 20:38:31 i Life,


Tideb räcker inte riktigt till just nu. Har börjat jobba tre-fyra gånger i veckan och det tar mina kvällar. När jag är ledig promenerar jag med mamma, pluggar, träffar prinsen eller springer på stan. Just nu sitter jag med nya datorn i morgonrocken, fortfarande väldigt mätt sedan middagen och funderar lite. Blev en lång promenad idag så känner mig rätt slut, nog för att förkylningen är tillbaka också. Hade skolfoto idag, sista året, tror det blev rätt lyckat faktiskt. Imorgon är både jag och jossi lediga så då ska vi verkligen umgås. Nu tänkte jag äta lite glass. Godnatt

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-09-07 19:13:33

hej fina tuva!

din blogg är super, undrar var du jobbar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela