T U V A M A L M O

ÄNTLIGEN HEMMA

Publicerad 2010-04-30 11:14:02 i Life,

Resan gick överraskande bra, inga problem alls. Hade bara önskat lite mer sömn men det får jag ta igen sen. Väl hemma igen packade jag lite snabbt upp och åkte iväg till prinsen. Stor saknad. Nu ska vi dra oss mot stan för att växla pengar till vår resa. Ikväll ska jag träffa alla tjejer och mysa ordentligt. Trots en underbar dag finns det ett stort minus. Älskade syster flyttar hemmifrån idag och det kommer verkligen bli tomt. Men hennes lycka övervinner min ledsamhet vilket är tur. Trevlig valborg!

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2010-04-30 19:28:47

Några tårar har det blivit idag, såklart pga Tildes lycka....

Postat av: t

Publicerad 2010-05-01 16:25:21

puss på er. jag kommer hem ofta!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela