T U V A M A L M O

Kommentarer

Postat av: Esther Alenius

Publicerad 2009-09-30 23:52:30

svar: Zebratightsen hittade jag på vanliga damavdelningen, men jag har desvärre inte sett dem i butik på ett tag :/

Postat av: tove

Publicerad 2009-10-01 10:49:22

ja, nu är det en dag mindre till och med! det känns faktiskt väldigt bra, har mycket annat att tänka på såhär precis innan jag åker (körkort osv), så jag har inte riktigt hunnit tänka på resan :| men snart är det bara timmar kvar :)

Postat av: tove

Publicerad 2009-10-01 16:11:59

jag har inte riktigt klurat ut hur jag ska göra än med bloggen, grejen med den nuvarande är ju att jag inte skriver så mycket utan mest lägger upp bilder, det är så jag vill ha den. men jag måste väl skriva lite så familjen och andra intresserade har nåt att läsa också så det blir nog en separat blogg :P ja, idag var det dags, så nu är det faktiskt klart :D tack så jättemycket :)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-04 19:06:12

ååh vad fina bilder! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela