T U V A M A L M O

HELT ÄRLIGT.

Publicerad 2009-11-21 15:00:31 i Life,

Jag älskar verkligen att blogga. Men jag har tappat meningen tror jag. Inget på internet känns vettigt längre, onödig tid på saker som egentligen betyder så lite. Facebook. Msn. Bloggar. Visserligen kommer jag aldrig helt och hållet sluta men just nu vill jag bara lägga ner det till en viss del. Kontakter via nätet är så ytliga och att träffa vännerna i verkligheten betyder så mycket mer, och det är det jag vill lägga min tid på. Och det låter löjligt, men den största anledningen till det just nu är att jag är så nära allt och alla och snart kommer jag behöva åka buss för att möta vännerna på stan. Jag blir stressad när jag tänker på det och just därför har meningen med blogg försvunnit. Jag har aldrig behövt anstränga mig för att skriva något, förrän nu. Det bidrar till att man får press och känner sig tvungen. Skulle jag fortsätta så kommer jag tröttna helt och hållet och att blogga betyder i grund och botten för mycket för att förstöra det för evigt.

Jag känner ändå på mig att det här kommer bli bra. Jag kommer, nästan helt säkert, få tillbaka lusten när vi flyttat. Ny miljö, helt nytt hus att visa och massor av saker att se fram emot. Jag kommer verkligen sakna det här ibland, vi får bara helt enkelt vänta in det. Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-11-23 12:25:41

jag känner samma med bloggandet, har tappat lusten!

Postat av: t

Publicerad 2009-11-23 15:55:45

börjaaa skriva!! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-24 18:59:39

allt har sitt slut :)

Postat av: linda

Publicerad 2009-11-26 22:36:45

börja skriva!!!

Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Publicerad 2009-12-03 18:49:33

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



Postat av: Leia ♥

Publicerad 2009-12-04 13:57:46

Det är så himla mycket på internet nu för tiden. :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela